If you guys don't already know, I AM A HUGE SUCKER FOR COMFORT. #obc #ourboobcomfort #ourbraletteclub πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… Which means I wear a whole lot of granny panties because they are wayyyy more comfy than thongs or like those weird t-shaped underwear. πŸ˜‚πŸ˜‚

If there's one thing I will NEVER compromise on, it's panty comfort. HAHA. Cos I cannot stand like having a permanent wedgie @chenshiqi Right girl! And also sweaty butts as @angieishikawa calls it.

If you girls don't already know where this post is going, well let me just tell you, I spent most of my week searching and testing out underwear with my own ass (hence the mini washing machine) so I can QC pass enough underwear to put up on ourbraletteclub.com

πŸ˜‚

SO MANY OF YOU have been asking for panties and why I didn't restock the old ones. Well reason is free sized panties suck and the lace ones we used to get were shitty quality as heck.

Yeah, they are damn cheap at $2 a piece but walao I had 100 return orders cos the damn panty kept breaking at the sides 😐😐

I was damn fed up so I vowed to never bring in shit quality underwear anymore. So to the girls who bought the lace panties last time, 对不衷, I'm sorry. We have decommisioned this design already πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

How come got no thongs ah?

In case you girls ask, there are no thongs in this collection tho because I don't like thongs and personally find them super uncomfortable even tho for a period of time I trained myself to love them.

There was a period of time where I kept having UTIs and my doctor mentioned to not wear thongs because they promote the transfer of bacteria from the anus to the VJJ. So I stopped for awhile and never got back to wearing them.

If there are thong fanatics out there, let me know!!!

THE OL FAITHFUL

Calling this the ol faithful because there are some undies you wear and wear and wear and wear and wear and wear and you never get sick of them because they are so so super comfy.

This is one of them! Cotton is the best kind of material to use for underwear because it's super airy and is great for your downstairs health πŸ˜…πŸ˜… Apparently it's healthier to wear cotton underwear than to go commando πŸ’ͺπŸ’ͺ

I really like the 2 lace panels at the side and the cute bow in the front. Like 😍 the simple kind of every day cute.

You can't wear elaborate lace and crazy panties everyday right. So this one is for the days you appreciate everyday beauty and for the days you feel like beauty is simple and radiates from the inside πŸ’ͺ

THE FANCY NANCY

I love the colour on this hahaha. So cute right and how the butt part is translucent but not like uncomfortable to look at 😌😌

The double layer lace means the pink shows under the blue. LIKE WHEN YOU ARE HEALTHY AND THE PINK SHOWS. WOOHOO.

Also, the black and blue combo never fails.

All panty will be available in sizes. πŸ˜‡

THE OSUM POSUM

ζœ‰ζ²‘ζœ‰ηΎŽεˆ°οΌŸ

I've been eyeing this for super duper long haha. I love the translucent brand and the translucent backside πŸ˜…πŸ˜…

Back with the last undies design!! This one I've posted before but I've been trying to find the best price to bring it in at. πŸ˜‚

I think the lace is very very very intricate and the high waist effect looks slightly vintage and classy 😱

And in this gorgeous shade of periwinkle blue?!!

I used to hate nude when I was growing up cos I thought it was a super ah ma colour. But I'm not sure it's because I grew into being an ah ma myself, I actually love nude shades now πŸ˜‚πŸ˜“

ALSO thanks to all the kardashian sisters and their love for nude and camel shades, I think nude is very popular now. And I luv it HAHA.

I have trouble differentiating all the different shades but I will try harder next time! ✌️

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s