My breakfast this morning. Full of sugar šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

Am i the only one who loves canned coffee? I have a whole carton of it at home because I've been needing the extra caffeine boost. I know it's damn unhealthy and sweet but I LOVE IT. HAHA. This Japanese brand is not bad! (Oops someone just told me this is Taiwanese hehe)

Canned coffee also very easy to drink cos just pop open the can woohoo.

And my lunch. WE FINALLY FOUND TIME TO EAT OUT!!! āœŒļøāœŒļø

And 50% off salads are always up my alley šŸ˜‚šŸ˜‚

I've also been writing a bunch of sorry cards cos we messed up quite a few orders while trying to clear the influx that happened after BKK šŸ˜…šŸ˜….

Really is paiseh sia. šŸ˜‚šŸ˜‚ I hope you girls forgive us šŸ˜…šŸ˜…

Uh I'm just gonna post more of the bralette designs that we are bringing in so you can decide how you wanna spend your money k! HAHA. Don't buy also nevermind just come chat with me. Especially in the #OBCHICKS group hehe.

Some girls have specially requested for this kind of bralettes with like mini sleeves at the shoulders. Something different from your usual thin band bralettes but equally beautiful!!! ā™„ļøā™„ļø

The back is also super unique šŸ˜

Very cute hor!!! I think wearing this under a V neck t-shirt would look quite nice. Especially since the t-shirt is more casual but this bralette gives it the more dressy look. LOL what am I saying.

It will also be available in white!! Anyway these photos I took from the Internet cos I'm still waiting to take nice pictures @sxnoonlush please help!! Hahahahha.

šŸ˜‚ I suck at taking pretty photos.

And in the same line of interesting neck lines, this one is super cute also?? Like it looks like a mini collar šŸ˜‚šŸ˜‚

Cute!!!!! ā™„ļø

Also a front clasp design! ā™„ļø

Aiyo so cute still got ribbon at the back!!!

The elder sister of the mermaid bralette HAHAHA. I'm on a roll with underwire man šŸ˜‚ but don't worry got non underwire designs coming!!!

This bralette has 4 shoulder straps. Which means you can cross them to create your own unique design šŸ’Ŗ

Also comes in this cute gold and white combi. šŸ˜‚

There's also this more standard and everyday bralette with no wires and padding. The colour is cute and the ribbons are even cuter HEHEHE. ā™„ļøā™„ļø

There's another design that resembles the standard midi that I don't wanna put up yet cos I think it looks much better when worn. āœŒļø

Also, I just wanted to say that not all the bralettes I bring in are from BKK. And none of them are manufactured by me. I think if you read through the older posts you'll realise I mention when bralettes are from BKK. (you will know la cos I always fly down to collect them or like the velvet lady that brought it down for me) and sometimes I don't.

I think there might be a misconception because #ourbraletteclub started out on a trip to BKK. So sometimes people might assume that EVERYTHING is but it isn't la.

Also, when I say that some designs are HANDMADE IN BKK. I mean they are handmade by someone else but not by me??? HAHAHA. I don't know how to make bralettes even tho I'd love to make them one day. šŸ’ŖšŸ’ŖšŸ’Ŗ I can alter tho!!! Anyone need special alteration services? I know @bxrries has a one and only chow altered piece šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚

I think I've said it before in a reply to a comment in one of my posts, but if you search hard enough, you'll know that almost everything can be bought from Taobao nowadays.

Even kick-started patented designs are on Taobao. So when someone tells me that they've seen #obc stuff on Taobao for cheaper, it's true la. If you search hard enough, you can buy everything cheaper on Taobao. Even IKEA manufacturered stuff. Plus, these are not my designs. So………..?? You'll find them everywhere. šŸ˜‚

Again, #OBC is not just about the products we sell but the community we build and the relationships we forge.

I'm sure one day (in the near future) I'll be able to produce #OBC branded bralettes as well. But they still won't be unique because…Dude we can clone goats now man. What is a mere bralette design?

#OBC is more than just your another underwear brand. We are a club and a community and I think that's something you can't clone. Not in the near future anyway.

#myobc #ourbraletteclub

Received so many love messages today. šŸ˜šŸ˜

@thepinkspotlights thank you for this card and all your kind words. It makes me wanna cry šŸ˜­šŸ˜­I will display it on our #OBCHQ notice board hehe.

And my sweetest @peachpastilles from Shopee. Thank you thank you thank you for all the notes and encouragement.

I'm not alone and it's all thanks to the #obcrew that you guys get all your bralettes safely!!!! ā™„ļøā™„ļøā™„ļø

I love all you #obchicks

Showing off my most prized possessions from #OBC. All my love notes from #obchicks (and some from Husband Ng).

Thank you thank you thank you. You keep us going when times get tough ā™„ļøā™„ļøā™„ļø

P.S: Btw, also realised they can also clone ears and noses now. LOL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s